TRENINGI TEMATYCZNE

PILATES

6
kurs nie jest
obecnie w sprzedaży

Jest to klasyczny trening o charakterze medycznym, w którym pracuje się z głębokimi mięśniami centrum. Ćwiczenia zasadnicze obejmują ruchy ułożone w serie, które wykonywane są powoli z oddechem i kontrolą napięcia mięśni. Seria rozciągania, spinania i rozluźniania zapewnia elastyczność całemu ciału, wysmuklając je i wydłużając. 

DLA KOGO?

Ćwiczenia te są odpowiednie dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zaawansowania, ponieważ są spokojne i nie wymagają nagłych ruchów. To świetne rozluźnienie dla osób cierpiących na bóle kręgosłupa czy stawów. Pilates spodoba się także osobom, które zmagają się z nadwagą oraz tym, którzy wracają do aktywności fizycznej po dłuższej przerwie. Treningi polubią także osoby szukające odprężenia i relaksu.

KORZYŚCI:

Ćwiczenia wykonywane systematycznie poprawiają:

  • stabilizację kręgosłupa, 
  • postawę ciała,
  • postawę stawów obwodowych. 

Pilates ma wiele zalet, oprócz wzmacniania ciała, redukuje stres oraz pomaga się wyciszyć po ciężkim dniu. Ponadto wzmacnia mięśnie dna miednicy i przywraca równowagę psychiczną.

RODZAJ:

Trening medyczny

INTENSYWNOŚĆ:

Niska

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Akceptuję